درمان نفروپاتی IgA و پیش آگهی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نفروپاتی IgA و پیش آگهی

نفروپاتی IgA در یک بیماری خود ایمنی شایع است، و تبدیل به یکی از علل عمده نارسایی کلیوی. اگر تشخیص داده شود، پس از آن چه پیش بینی خود را است؟ اما ما معتقدیم که درمان موثر برای نفروپاتی IgA در بدون شک بهبود پیش آگهی. شما چه فکر میکنید؟

نفروپاتی IgA معمولا بیش از چندین سال به آرامی پیشرفت می کند. برخی از بیماران می توانند بهبود کامل را با زمان رسیدن وجود دارد، در حالی که دیگران دچار بیماری کلیوی (ESRD). 20-40٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA توسعه بیماری کلیوی end-stage 20 سال پس از بیماری آشکار می شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا در زمان تشخیص هستند بیشتر احتمال ابتلا به نارسایی کلیه است. به طور کلی، پیش آگهی نفروپاتی IgA در فقیر برای بیمارانی که دارای فشار خون بالا، از دست دادن بیش از 2 گرم پروتئین در روز در ادرار خود را انتظار می رود. شما در حال استقبال به ما ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com می گویند بیشتر در مورد وضعیت شما، کارشناسان ما به شما کمک می تست برای دیدن آنچه که پیش آگهی.

امروز، درمان طب چینی، درمان طبیعی نفروپاتی IgA در، که معمولا در کلینیک مورد استفاده برای کمک به بهبود پیش آگهی این بیماری است. که شده است، انتظار می رود که درمان طب چینی برای کمک به بیماران زندگی بهتر به طور موثر و بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

شکی نیست که کلیه ها به کار دوباره می شود تنها راه برای جلوگیری از دیالیز پیوند کلیه و. انواع بسیاری از درمان های طب چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام درمانی، تنقیه درمانی، طب گیاهی چینی خوراکی و غیره را به درستی انتخاب شده و با توجه به شرایط خاص از بیماران وجود داشت. این درمان ها انتظار می رود به بازی در نقش های زیر است: بزرگ شدن رگ های خونی و بهبود گردش خون، کمک می کند که بهبود شرایط هیپوکسیک ایسکمیک و تسکین علائم نفروپاتی IgA در مناسب، حذف کمپلکسهای ایمنی و IgA بافت لیفی آسیب دیده در خارج از بدن، کمک می کند که برای جلوگیری از فیبروز کلیوی و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، کلیه و فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده ذاتی، که کمک می کند تا آسیب تعمیر کلیه ها و به تدریج بهبود عملکرد کلیه.

به یاد داشته باشید که تنها داروهای غربی استفاده می شود برای از بین بردن علائم کافی نیست، کلیدی برای درمان داده شده است که برای درمان کلیه های آسیب دیده. سوال در مورد این درمان طبیعی نفروپاتی IgA در؟ او به صورت جداگانه به ما می دانیم، ما قطعا کمک خواهد کرد اجازه انتخاب استقبال کردند.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: